Tip, klacht of compliment
Ons digitale formulier en informatie over de klachtenprocedure en -functionaris van DOKh
We doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heeft u een tip voor ons? Dan horen wij dat graag. Wij kunnen met uw tip onze dienstverlening verbeteren. Een compliment is uiteraard altijd welkom. Een tip of compliment ontvangen wij digitaal graag via het formulier hieronder. U kunt natuurlijk ook met ons in gesprek op de praktijk of een e-mail sturen naar info@huisartsbangert.nl.
Met klachten kunt u ook bij ons terecht. Een goede relatie tussen u en uw arts en/of andere medewerker uit de praktijk is belangrijk. Soms gebeuren er helaas dingen die deze relatie verstoren. Probeer eerst in een persoonlijk gesprek met uw arts of andere betrokken medewerker het probleem te bespreken en op te lossen. In veel gevallen kan zo een gesprek heel verhelderend zijn voor beide partijen en kan de arts of andere betrokken medewerker leren van uw feedback. Als u een klacht heeft, kunt u dat aangeven via onderstaand formulier.
Komt u er samen met uw arts niet uit dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van DOKh. Als uw klacht helder is, gaat u samen met de klachtenfunctionaris aan de slag om naar een oplossing te zoeken. U kunt zowel telefonisch of via de mail contact opnemen met DOKh, tel: 072-520 83 25, e-mail: klachtenengeschillen@dokh.nl.